Landslagsuppehåll!

Ingen PL-fotboll i helgen, jävla landslagsuppehåll. Skrev precis på twitter hur jag hatar dom här uppehållen, samtidigt som jag älskar dom. Alltså samlas grabbarna och hålla på samma lag är ju helt okej, för ikväll kolla jag med supportrar för ; United x2, Chelsea & Liverpool. Nu gick det ju riktigt bra ikväll, Taco-Anders avgjorde på sin alldeles egna dag. Tacofredag så det bara skriker om det ikväll! 

Har inte hört nå om några skadar på några Gooners heller, förväntade mig en korsbandsskada på Özil, minst. Men verkar som vi har klarat oss bra, Ramsey & Rosicky gjorde varsin kasse också, alltid trevligt. För inte var det nån mer Gooner som målade ikväll? 

Längtar så oerhört tills jag får se Özil på plan, kan inte fatta att det är sant förrän jag ser honom på plan med Wilshere och grabbarna, då kommer man nog förstå vilket kap vi gjort. Till ett rea-pris dessutom, om man jämför med hur marknaden ser ut. Att Bale skulle vara värd över det dubbla jämfört med Özil är ett rent skämt, speciellt med tanke att Özil är ett säkrare kort då Bale endast varit en världsstjärna en dryg säsong. 

Är bra nyfiken på hur säsongens Tottenham kommer utvecklas sig, dom har värvat många bra spelare som Soldado, Paulinho, Lamela, Eriksen mfl. Men det är rätt osäkra kort, Soldado verkar vara rätt begränsad i sitt spel, Paulinho är en spelare som mycket väl kan försvinna i det hårda brittiska spelet under stora perioder, Lamela har jag knappt sett, men han känns lite som Eriksen, att den enda garantin på att dom kommer bli världsstjärnor kommer från Football Manager. Ni vet, spelet där Veloso och Moutinho från Porto blev spelets bästa spelare under upplagan från 2009. 

Om man helst vill ha fem spelare som är riktigt bra, eller en riktig världsstjärna i sitt lag, det är en smaksak. Men jag tror dom flesta Tottenham-anhängare helst hade viljat haft kvar Bale istället. Fråga bara Erik Niva, alltså sorgen i hans ögon efter NLD förlusterna i Viasat-studion går inte att köpa för pengar, pure class.

Ähh, nu får det räcka för inatt, vilja bara "skriva av mig lite". Hörs när vi hörs!

/Patrik



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0