Information!

Tjena alla gonners där ute! Arsenal vinner och vinner och bloggen står stilla, inte bra. Som vanligt så blir det att jag inte har tid, lust eller är tillräckligt engagerad. En blogg ska enligt mig uppdateras i stort sett varje dag, så som det ser ut så förstår ni kanske att det inte är bra nog. Så det leder mig till två olika vägskäl ; lägga ner bloggen eller göra en kraftanstränging för att få den mer aktiv. Jag har bestämt mig för att köra på det sistnämnda, göra bloggen ännu mer aktiv eftersom denna blogg kan vara mer än underbar för mig att skriva av sig om matcherna man just sett. 

Men detta kommer då att bli till nästa säsong, eller iallafall kring sommarens transferfönster. Några saker som jag ska göra för att få den mer aktiv är;

- Fixa gästbloggare då jag inte har möjlighet att skriva.

- Göra ett eget twitterkonto för bloggen.

- Lägga upp fler, men ofta kortare inlägg.


mm. 



Arsenal då? 7 raka segrar i ligan, och nu står bara QPR borta kvar innan jag tar mitt pick och pack och far över till dom brittiska öarna. Arsenal - City står på programmet, bara 10 dagar kvar till avresa nu. Kommer skriva ett längre inlägg om min resa när jag kommer hem, så håll utkik. 

Men nu finns det inte så mycket att ta upp, så vi höres när det börjar närma sig helg!

/Patrik
RSS 2.0