Nattsnack!

God natt på er kamrater! Klockan har precis passerat 03.00 och jag lyssnar på Bryan Adams och kikar på Marcus Leifbys liveuppdatering ifrån JVM-finalen där svenskarna för tillfället kör över ryssarna en bit in i andra perioden, 26-4 var det i skott tror jag. På tal om Leifby, hur skön är inte en människa om man kommer med följande citat;

"Sverige har skjutit fler skott på mål under matchens första tio än vad Palme-gruppen har provskjutit revolvrar de senaste 25 åren."

Geni.

Men nu handlar ju min blogg om Arsenal, och ingenting annat. Så rakt på sak. Leeds står för motståndet i FA-cupen, matchen kommer att spelas på Emirates Stadium och King Henry kommer göra comeback i Arsenal-tröjan.. Klockan är förvisso 03,12 nu, men jag drömmer väl inte?


Oxlade-Chamberlain, Park, Benayoun, Rosicky mfl. är spelare som till 99% kommer få chansen från start, hoppas på bra insatser från samtliga. Framförallt Park och Chamberlain.

Ähh, orkar inte med någon "rapport" om förutsättningrna inför matchen, ska bara snacka lite allmänt såhär på småtimmarna. Det som kommer upp i skallen bara..

Bryan Adams har kanske världens bästa röst, jag menar.. lyssna bara på hans acoustiska version av Heav..

Podolski sitter fortfarande kvar på tapeten över spelare som vi kan komma att värva nu i Januari-fönstret. Att han kommer, föga troligt. Men man kan ju hoppas, en av mina favoritanfallare i Europa faktiskt.

Vänsterback, högerback, back, reservmålvakt, reservstriker? vad behöver vi mest?

Bridge eller Taiwo? Vem är minst dålig? (Taiwo är dock lika awesome som vänsterback på FIFA, som denna filur är i en viss TV-serie., trust me.)

Ähh, nu orkar jag inte mer. Vi hörs i facebookgruppen eller här så småningom. Ha`de!

/Patrik



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0