Vi älskar Arsenal, oavsett vad!

God morgon skulle jag nästa kunna säga, klockan är nu 04.30 och efter ha sovit från midnatt ungefär så vaknade jag nyss och nu går det inte alls att sova. Kanske drömde någon hemsk mardröm om att Tottenham vinner ligan eller nåt. Usch, hemska tanke.

2-1 förlust blev det på Loftus Road, vi visste alla att QPR är starka hemma så någon katastrof är det inte, än. Sen att matchen hade kunnat slutat annorlunda om van Persie satt sitt friläge i 58:e minuten får vi aldrig veta, dock så visade van Persie att han trots allt är mänsklig. Men spela 90 minuter varje match, klart det sliter på grabben. 

Nästa helg är jag på Emirates och kollar på City-matchen och firar min 18:e födelsedag, dags för firma Fantastic, Verminator, Bossielny, The OX och allt vad dom kallas för att fixa en 3 poängare då. Det kan jag väl vara värd i present?

Chelsea vann och nu är dom alltså bara fem poäng efter, Tottenham spelar imorgon och kan gå upp jämsides med Arsenal. Nu finns det absolut ingen tid till vilorast eller liknande, bara glömma och gå vidare. Man City imponerar inte för tillfället så nog ska vi ha en chans nästa Söndag? Det är vad jag tror iallafall. 

Ähh, nu blir det sova. Godnatt Godmorgon!

/Patrik



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0