Ny design!

(Om du använder Google Chrome så kan sidan komma att se konstig ut, prova med Internet Explorer istället. Problemet ska lösas inom kort)

Ciao!
Det här med inledning har aldrig vart min favoritdel, vad ska man liksom skriva? Som ni ser har min blogg fått sig en rejäl uppfräschning. Nu kommer inläggen bli uppdelade i dom olika menyerna så troligtsvis så blir det att det blir kortare inlägg, men fler. Så ni får inte lämna sidan utan ha kollat igenom alla menyerna. Stor cred till min kära kamrat Stina som gjort detta möjligt. Är det någon som hittar något skönhetsfel så får ni gärna informera mig om det. Titta, en inledning klar. Gud vad duktig jag är.

Fortsätter att tjata på att joina facebook-gruppen så blir det mycket smidigare att få veta när det händer saker här på sidan. Det är bara att klicka här.

Sen frågestunden blev ju inte så lyckad, allt för få frågor. Men dom som har blivit ställda ska få sig ett svar också, så vi kör väl då ;

Behöver vi ännu en mittback?

Vermaelen är ju given, sen är frågan om Koscielny eller Djourou platsar om vi vill vinna ligan. Skulle gärna se en riktig fighter som Cahill eller Samba.

Tror du Wenger kommer lämna?

Nej, han kommer inte lämna. Det ska väldigt mycket till om han skulle få sparken, om vi inte vinner något kommande säsong. Då är det mycket möjligt att han lämnar över skutan.

Vem tycker du Arsenal ska köpa och sälja?

Köpa: Cahill, Gervinho, Falcao, Hazard, Baines.
Sälja : Denilson, Clichy, Bendtner, Almunia, Squillaci


Vem är din stora favorit i Arsenal och varför?

Robin van Persie helt klart, alltid varit min favorit. Varför? Bra fråga..

van Persie är min favoritspelare!


Tycker du Szczesny/Fabianski ska vara vårat målvaktspar?

Ja helt klart, Fabianski har blivit mycket bättre och Szczesny kommer inom 5-6 år tillhöra världstoppen.

Falcao/Benzema/Higuain?

1.Falcao
2.Higuain.
3.Benzema.


Stämmer det att du är 205 cm lång?

Ja det stämmer bra det, 206 cm t.o.m.



Jag är faktiskt ännu längre än Crouch!

Hur började du att heja på Arsenal?

 


Fick en Arsenal-tröja med Ljungberg på ryggen av Pappa när jag var 7-8 år. Sen dess är man fast.

Favoritblogg inom fotboll?

Kicken på Arsenal Sweden ligger bra till, även dajeroma.blogg.se

Sett någon match live?

Ja, Bolton hemma 11 September 2010.

Sämsta spelaren i truppen?

Denilson.

Bendtner, sopa eller stjärna eller något där i mitten?

Absolut ingen stjärna, men verkligen ingen sopa heller. Så det får väl bli "något där i mitten".


Det var de det, följdfrågor är välkomna att ställas. Kanske missförstod någon fråga. Säg även vad ni tycker om den nya designen! Allt för nu, ha en bra dag alla. 

Arsenal till I die,
I'm Arsenal till I die,
I know I am, I'm sure I am,
I'm Arsenal till i die.

 

Anonym
2011-06-20 @ 03:48:53
URL: http://Chelsea-prideofengland.blogspot.com

Gryyyym design :D keep up the good work!!

M E R E I
2011-06-20 @ 15:33:54
URL: http://dajeroma.blogg.se/

- Awh jag gillar din blogg också! Den är riktigt bra :)! Fin design var det också! Kram!

Pw
2011-06-20 @ 19:50:08

Jonsson fjäskar du för http://dajeroma.blogg.se/ ? ;)

pw
2011-06-20 @ 19:50:34

Jonsson fjäskar du för http://dajeroma.blogg.se/ ? ;)

Emelie Ögren
2011-08-06 @ 22:52:37
URL: http://emelieogren.devote.se

Måste börja med att säga att du skriver grymt bra!

Första gången för mig på emirates var Boltonmatchen 11 september, en match live och jag blev frälst! Din blogg har en ny följare.

Ha de bra!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0