T som i Transfer, T som i Totalt kaos!

Hejsan alla! Det känns som att varje inlägg jag skriver så får jag börja om att be om ursäkt för att jag är alldeles för dålig på att uppdatera. Så även nu, men bloggdesignen är inte klar ännu, eller använder du Internet Explorer är den det. Men med Google Chrome och Mozilla är det något som blir galet. Bläddra neråt lite på sidan för att se det. Nog om det, låt oss fokusera på Arsenal. 

Dom senaste dagarna har varit hemska som Arsenal-supporter, det ryktas om spelarflykt på grund av dom uteblivna framgångarna.

Så låt oss ta det från början; 

Clichy är så gott som klar för Manchester shity City. Endast läkarundersökning återstår. (7-9 miljoner pund.) 

Fábregas är på önskelistan hos både Barcalånalona och Real Madrid. (40-? miljoner pund)

Nasri påstås ha sagt att han vill bli garanterad stora titlar, därav intresse från Manchester United och dom ljusblå från samma stad. (15-25 miljoner pund.)

Bendtner vill lämna Arsenal för att få speltid. Sporting Lissabon, Borrusia Dortmund och Newcastle United är några lag som är intresserad av danskens tjänster. (10-15 miljoner pund.)

Denilson vill lämna, samma orsak som Bendtner. Han tycker även att Arsenal inte matchar hans ambitioner?? (5-8 miljoner pund.)

Sen även fullständigt struntprat i tidningarna om att Walcott och van Persie kan tänka sig att lämna, vilket som sagt är fullständigt skitsnack.

___________________

Clichy är en bra vänsterback, men han kan helt klart ersättas. Jose Enrique och Leigton Baines kan komma att ta över på vänsterkanten om vi ska tro tidningarna. Sen har vi även en växande Kieran Gibbs.

Fábregas karusellen fortsätter, att Los Blancos har gett sig in i leken är bara bra. För ska vi sälja honom är det bra om vi kan göra det till ett lag som är beredda att matcha Arsenals prislapp. Dessutom skulle en sådan förstärkning kunna hjälpa Real att knapra in på Barca i La Liga. Vilket skulle göra undertecknad lycklig. Dock så spelar han troligtsvis i Arsenal eller Barca nästa säsong.

Nasri är i nuläget på semester. Kommer hem till London till nästa vecka. Då har han ett möte inbokat med Wengér, ett möte som det är delade meningar om i media. Vissa påstår att det är för att Nasri vill veta Arsené planer, om han är beredd att satsa och investera pengar på klasspelare till nästa säsong. Medans andra påstår att det gäller att han ska få be om att få flytta till Manchester, vilken klubb i staden kan man fråga sig många gånger..

Bendtner vill bort till varje pris, han vill få speltid på sin centrala position. Vilka som köper loss honom eller om Wénger lyckas övertala honom att stanna återstår att se.

Denilson vill även han bort till varje pris. Hörde att Bogården i div. 6 behövde förstärkning på innermittfältet. Något för brassen?


Vilka stannar? Vilka sticker?


Mina tips om vart spelarna spelar den 31 Augusti 2011?

Clichy;
Manchester City: 85%. Arsenal: 10%. Annan: 5%.

Fábregas; Arsenal: 60%. Barcelona: 30%. Real Madrid: 10%.

Nasri; Arsenal: 40%. Manchester United: 25%. Manchester City: 25%. Annan: 10%.

Bendtner; Dortmund: 40%, Lissabon: 25%. Newcastle: 25%. Arsenal: 10%.

Denilson; Sa vi Bogården?

_____________

Det
var spelarna som ryktas ifrån Arsenal det, i mitt nästa inlägg kommer det snackas om dom som kanske får äran att bära världens snyggaste tröja för första gången nästa säsong.


Sen kan jag varmt rekomendera denna filmen, som jag själv tycker är riktigt bra. 

Vilka spelar vart nästa säsong? Vad tror du? Lägg en kommentar! 

Allt för nu, GO GUNNERS!




Anonym
2011-07-04 @ 09:58:36

bra blogg tycker jag! ;d

Patrik
2011-07-04 @ 16:10:08
URL: http://arsenalgunners.webblogg.se/

Tackar för dom vänliga orden! :)

felix
2011-07-04 @ 18:14:24

Gillar den här bloggen mycket, men ordet gillar kan kommas att byta till älskar. Om du upptaderar mer:D

Patrik
2011-07-04 @ 21:36:54
URL: http://arsenalgunners.webblogg.se/

@felix



Alltid lika roligt att höra att mitt skrivande uppskattas. Varje kommentar som jag får blir man mer och mer sugen att skriva fler inlägg. För då märker jag att det är folk som läser mina inlägg, så nog ska det blir fart här allt. Måste bara få klart designen, så häng kvar! ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0