Snabb transferuppdatering!

Goddag där ute i soliga Sverige!

Dagarna rullar på och till veckan beger sig Arsenal till Asien för sin försäsongsturné. Jag längtar som en tok efter första matchen, ska bli riktigt roligt att se.

På tal om Asien, Fábregas stannar hemma i England. Det har påpekats av Arsenals ledning att det har att göra med en mindre skada på Cesc och inte att det ska ha något att göra med Cesc´s vara eller icke vara Barcelona-spelare nästa säsong. Däremot spekuleras det i media idag att Arsenals ska ha accepterat ett bud på Nasri ifrån Man City som ska kosta dom ljusblå 240 miljoner kronor. Kontraket går ut nästa sommar, 240 miljoner kronor? Ja tack!

om så blir fallet, att Nasri lämnar Gunners. Då kan det mycket väl bli Mata ifrån Valencia som ersätter honom. Det mina vänner, vore inte helt fel.

Tillbaka till Asien-turnén, Bendtner och Almunia lämnas också hemma i London. Detta eftersom dom båda förhandlar med kommande arbetsgivare, iallafall om man ska tro media. Om Bendtner lämnar, vem ersätter? eller blir det Vela som får chansen? Om vi ska vara med i matchen hela vägen ut nästa säsong så skulle jag föreslå det förstnämnda, men känner jag Wénger rätt blir det de sistnämnda. Den som lever får se.

Allt för nu, Ciao!
M E R E I
2011-07-10 @ 16:14:52
URL: http://dajeroma.blogg.se/

- Hallå vännen! Får nog göra en helt ny design till dig så mejla mig hur du vill att den ska se ut! Kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0