Asien-turné!

Goddag där ute i stugorna!

Jag
glömde att nämna i mitt senaste inlägg att jag skulle vara borta på semester i några dagar och att det skulle vara tyst här på bloggen, men nu är jag hemma igen!

Arsenal spelade idag sin första match för säsongen, motståndet var "Malaysia All-stars" och segern skrevs till 4-0 till Gunners efter mål utav Ramsey (Straff), Walcott, Vela samt även Rosicky. Nyförvärven Jenkinson samt Ryo "Ryodinho" Miyachi gjorde sin första match för vårat älskade fotbollslag. Själv missade jag dom 20 första minuterna, men det jag fick se utav dom så gjorde båda bra ifrån sig. Ryo är oerhört kvick och skicklig i en mot en situationer. Jenkinson såg också rätt stabil ut på högerkanten.

Alla spelare får godkänt av mig idag, spelade runt och lät bollen göra jobbet. Ramsey var en av dom som imponerade mest! Men frågorna kvarstår ; 

Duger Vela som tredjealt. bakom van Persie och Chamakh?

Vinna Premier League med Gibbs och Traoré som enda vana vänsterbackar?

Hur blir det med Nasri?

*******

Skulle kunna fortsätta rätt länge känns det som, men avrundar snabbt här nu istället och intar soffan och tittar på Damernas jakt på VM-guldet. 

See you tomorrow, ciao!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0