Anfield närmar sig!

Hallå hallå!


Som rubriken lyder så närmar sig premiären av Premier League och Arsenals försäsong lider mot sitt slut. Emirates Cup vann vi efter oavgjort mot AC Milan och vinst mot Celtic.


Legia Warsawa är sista motståndet på försäsongen och den matchen spelas imorgon (Lördag) kl 17.00. Annars är det väl inte så mycket mer att säga om det än att Arsenal borde vinna matchen och gå obesegrad ur försäsongen.







Legia Warsawa!




I media händer det mer saker som rör Arsenal, som alla vet är vi i akut behov efter en ny mittback, och det senaste rykten gäller att Arsenal skulle vara intresserade av Mexés. Annars finns det lite andra nyheter som jag tänkte dela med mig.

Fábregas stannar i Gunners!

Jermaine Defoe tror att Tottenham går längre än Arsenal i Champions League!

Det sistnämnda är ju så fånigt så det finns ju inte, Att Tottenham Sp*rs skulle gå längre i CL än Arsenal? Aldrig, verkligen ALDRIG!


van Persie och Fábregas är tillbaka i träning efter deras semester. Nu blir det att vänta och se om dom är FFF på Anfield. Jag tror att dom båda kommer att starta på bänken och kommer hoppa in i nödläge. (Är Arshavin på bra humör kan dom mysa ner sig i på bänken.)





Cesc och Robin är tillbaka i träning!



Fábregas på sin första träning!




Det var det jag hade att bjuda på idag, såhär på fredagskvällen kan det vara roligt att ha något att titta på, då säger jag bara kolla på denna! eller varför inte denna!

Det var det, hörs snart igen! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0