Videokväll!

God kväll! nu är det äntligen helg, som innebär ledighet samt en massa trevlig fotboll att se fram emot! Undertecknad har inte vunnit på Lången "Oddset" på fyra veckor, så nu är det väl dags tycker jag. Har spelat sex (6!) lången, så nu ska det väl äntligen få bli en vinst eller två. Men nog om det, låt oss gå vidare till min personliga favorit; videokväll!
-
-
Denna videokväll kommer bli något annorlunda, då den inte bara kommer innehålla Arsenal-videos. Såklart mestadels då detta är en Arsenal-blogg, men har några andra som jag skulle vilja dela med mig av. Så pang på bara!
-
-
Robin van Persie - 2010/2011 - En film som sammanfattar stora delar av RVP säsong, bra musik, bra spelare, bra filmskapare. Åhh vilken bra film! RVPSSARS9 är nog min nya favoritkanal bland Arsenalvideos.
-
Arsenal - Time To Shine - Ännu en film som sammanfattar 2010/2011, denna säsong som vi kommer ha både fantastiska och hemska minnen ifrån. Filmen speglar även negativa saker, som jag på senare tid tycker gör filmen bättre. Som insatt Gooner så vet man ju innebörden av alla mål och händelser, så just av den anledningen.
-
Barcelona - Time To Become An Actor - Okej, namnet på filmen hittade jag på själv, men stämmer den inte då? Denna film gör bara att mitt hat mot den spanska klubb bara växer. "Mes Que Un Club", ja det måste stämma, för visst är dom även ett gäng skådespelare?
-
Arsenal FC - Proud to be a Gunner - 1,35 "Looks for Arshaaaaaavvvvin!!!!" Har sett det minst tusen gånger, men får lika mycket gåshud varje gång, magiskt!
-
Liverpool - Victory Is Upon Us - Känns lite fel att ha med en video från en av Arsenals största konkurrenter, men jag har alltid haft ett gott öga för Liverpool. Dessutom, hur underbart är det inte att få se Suarez dribbla upp hela Manchester Uniteds försvar? Riktigt välgjord film som ni borde ta en kik på.
-
-
Det var dom filmerna jag hade att bjuda på ikväll, ni får ha det så bra. Simma lugnt imorgon alla, alla tio fingrar måste sitta kvar på söndag, för annars finns det risk att man blir lika tvålig i händerna som en vis spanjor med Arsenal-tröja, vem det är kan ni klura på.
-
Hasta La Vista!
RSS 2.0