Vinst på Anfield, underbart!

2-0. Podolski och Cazorla. Fyfan vad skönt säger jag bara, fyfan vad skönt. Hade bara Giroud fått måla också hade min dag varit komplett, men det lär komma snart det med. Arsenal spelade så avslappnat, Diaby ägde mittfältet, Vermaelen var en jätte i försvaret och Mannone gjorde bra ifrån sig. Säsongens första segern avklarad och även två första målen spikade. 

Efter ha åkt på torsk med 1-8 i min div. 6 match så var det snabbt hem till en polare för match, 5 stycken trogna Premier League-supportrar var närvarande varav tre Gunnersfans, sen två skumma Man Utd fans.. (stackare). 

Matchen såg bra ut från start, Arsenal hade något mindre boll än dom rödvita på andra sidan planen, men Arsenal skapade dom få lägerna som var. Suarez visade igen vilken fruktansvärd vidrig fotbollspelare han är, slänger sig och viftar med händerna mot domaren vid varje situation. 

Känns så underbart att ha Diaby tillbaka på allvar, han blir bättre och bättre och om han får hålla sig från skador hela säsongen så skulle ingen vara lyckligare än jag. Har snackar vi fotbollspelare på hög nivå. Glädjen gick inte att ta miste på vid Podolskis 1-0, både i tevesoffan och på planen. Så underbart fint anfall från början till slut. 61 meter lång var Podolskis löpning efter han levererat bollen till Cazorla. Härligt att han fick sätta dit bollen bakom Reina då. 

Liverpool skapade inga riktigt farliga målchanser, Arsenal defensiv ser riktigt bra ut iår. #SteveBouldEffect.

Ähh, ingen fotboll nästa helg. Orkar ju inte vänta tills den 15:e, får se det positivt att vi då har hemmamatch lördag kl 16, alltid lika härligt.

Gunners are awesome, tack för mig.

/Patrik 
FREDDEMANNEN
2012-09-02 @ 21:42:35

Vänta lite med hyllningarna till Diaby. Visst, han var bra som fan idag. Men det är En match. Vänta och se efter 5-6. Underbart med seger iaf!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0