Bloggen byter plattform!

Tjena gott folk! Efter 131 inlägg här på bloggen har jag nu beslutat att lägga ner den här bloggen. Eller lägga ner är inte rätt ord, den läggs på is tills vidare. Får tacka mina anonyma läsare (232 läsare på ett inlägg med 1 kommentar) är väl sådär.. Men roligt att sett att folk läst när jag väl skrivit något här. 

Själv så kommer jag inte lägga ner helt, utan kommer börja skriva på " Arsenalbloggen.nu " istället med ett par andra killar. Tycker det är bättre att gå ihop flera på samma sida då det blir en bättre uppdatering om flera kan dela på ansvaret. Mig hittar ni som "puttebooy" där, då det av någon konstig anledning blivit mitt online-nick.

Ha´de gott folk, så ses vi på arsenalbloggen.nu :)

/Patrik 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0