Dött som i graven!

Hallå!
Det har på sistone var väldigt dött här på min sida, har inte skrivit nå på dom sista veckorna. Idag blir det även ett väldigt kort inlägg då jag egentligen inte har någon ork att sammanfatta skador,skador och mera skador.
Tänkte istället berätta att mitt flyg till London går imorgon kväll och på lördag blir det att gästa Emirates Stadium. Ska bli väldigt roligt. Men tyvärr så har Walcott skadat sig och kommer att missa matchen som jag ska på. Menmen, det får gå ändå :)
Första rapporter om Walcott handlade om att han skulle missa cirka två veckor, men nu har Arsenal gått ut och sagt att det blir fyra till sex veckor. Tråkigt för både han och Arsenal.
Kommer att lägga in en hel del bilder när jag kommer hem, kommer nog också skriva ett långt inlägg om mitt första besök i England.
Så nu är det bara att börja ladda för London :)
Vi höres! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0