Diverse uttalande samt några Youtube-klipp!


Hallå Hallå!

 

Nu när vi har börjat smälta den där jätte härliga matchen mot Manchester City så finns det väl inget roligare än att läsa massa olika kommentarer från spelare och ledare, samt att kolla tillbaka på andra roliga matcher. Så idag tänkte jag köra en liten mix av dom två sakerna. Lets go!

Arséne Wenger har sagt till Arsenal.com att han tycker att Nasri börjar verkligen blomma ut till en riktigt bra spelare. Jag kan inget annat än att hålla med, sju mål på nio starter talar sitt tydliga språk. Allt finns att läsa här.

Sedan finns det en några andra nyheter, Fabianski har blivit vald till Man Of The Match, Fábregas har sagt att vi hade kunnat vunnit även om City spelat med 15 man på planen.

 

  • Lukasz Fabianski49%
  • Bacary Sagna0%
  • Johan Djourou0%
  • Sebastien Squillaci0%
  • Gael Clichy0%
  • Andrey Arshavin1%
  • Denilson0%
  • Alex Song5%
  • Cesc Fabregas4%
  • Samir Nasri35%
  • Marouane Chamakh5%
  • Theo Walcott0%
  • Tomas Rosicky0%
  • Nicklas Bendtner1%

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Källa: Arsenal.com

 

 

 

Fabianski är i form, storform!







Sen har jag några roliga Youtube klipp som jag tänkte dela med mig av såhär på måndagskvällen.



Carlos Velas fantastiska mål mot Bolton, som undertecknad såg live på Emirates Stadium. Se och njut!

 

Man blir ju nästan deprimerad när man får se denna video, att denna spelare spenderar mer tid i sjukstugan än på planen kan beskrivas med ett ord.. Katastrof!

 

Denna mannen är ju helt sanslös, när denna video är gjord är Fábregas 18-20 år. Men ändå gör han dessa mål. Sanslöst.

 

 

Nu ska jag iväg och träna, så nu hinner jag inte med mer att skriva. Men ses förhoppningsvis imorgon igen!

 

 

Come on you Gunners!

Chelsea bloggen

måste säga att båda målisarna impade stort, dvs Haart och Fabianski!

United bloggen
2010-10-26 @ 02:13:23
URL: http://theredstretfordend.blogspot.com/

Instämmer i att Fabianski var bra, men menar samtidigt att Hart överglänste honom i matchen. Annars skall det bli väldigt kul att se hur han håller under säsongen då Arsenals målvaktsproblem snart måste vara till ända!

Anonym
2010-10-28 @ 10:04:44
URL: http://dajeroma.blogg.se/

- grymma videos!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0