Chamakh är "klar" !

Hallå hallå :)

Det har länge varit så gott som klart, och även om det inte är klart så är det klart. hängde ni med? :)
Marouane Chamakh är enligt brittiska medier i London för att genomgå en läkarundersökning. Så nu är det alltså bara att vänta tills det är underskrivet och att det blir officiellt på Arsenal.com. Dessutom så är detta en bra värvning på många sätt och vis, vi får en riktig klasspelare till laget, samt att han kostade 0 kronor.


Snart ser vi Chamakh i en Gunners tröja !


Lite andra rykten då, Barcelonas vice-president Rafael Yuste säger till spansk media att "Det går framåt" med förhandlingar om Fabregas, men även om David Villa som sägs redan vara så gott som klar.
Zlatan ska också han vara till salu, och enligt El Mundo Deportivo så ska det pratas om en bytesaffär med Fabregas, vilket skämt! Det är väl ungefär lika stor risk att Zlatan spelar i Arsenal nästa säsong som att Messi hamnar i Real Madrid. För det första så tror jag inte att Fabregas lämnar i sommar, och för det andra så vad skulle Zlatan göra i Arsenal? Vi har redan van Persie, Vela, Bendtner, Eduardo och nu även Chamakh.
Det fortsätter att spekuleras i vem som ska vara stå mellan stolparna nästa säsong, och nu har Goal.com gått ut med "Wengers önskelista". Denna lista finner ni här :  http://www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/2010/05/18/1930376/exclusive-hugo-lloris-tops-arsenals-goalkeeper-shortlist-but
12 miljoner pund, är det verkligen Hugo Lloris prislapp det? Den som lever får se, men jag tror att det är betydligt mer.
Ja det var inte speciellt mycket att ta upp idag, men snart kommer jag att dela ut mitt betyg till dom spelare i truppen som inte fick betyg i mitt förra inlägg! :)


Kommentera gärna era åsikter ! :)
Patrik
2010-05-18 @ 19:47:36

Även idag så jävlades sidan med mig, texten blev inte precis i någon fin styckesindelning. Men det får man leva med :)

eloosh
2010-05-18 @ 22:53:17

niice med att han kommer gratis! men ja tkr inte om honom.. han kommer vara som samir nasri, OJÄMN.. men vi får hoppas att han blir bättre än nasri, tror du chamakh kommer att lyckas?

jag hoppas på att wenger köper en riktig klass spelare som exempel Silva i Valencia.. som alla arsenal fans förstår så måste boss köpa en ny målvakt! det har snackats om joe hart(birminghams målvakt, tillhör man city). det hade varit en riktig boost för arsenal.

Patrik
2010-05-19 @ 17:04:19

eloosh, Personligen tror jag att Chamakh kan lyckas väldigt bra i Arsenal, tillsammans med van Persie kan det bli riktigt giftigt anfallspar ! Att Arsenal skulle köpa David Silva ser jag ingen mening i nuläget, en till offensiv mittfältare som vi inte är i behov av. Men skulle Fabregas lämna skulle Wenger gärna få värva Silva, fast helst min favorit.. Yoann Gourcuff ! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0