Försvarare, VM, och köpgalna Manchester City!

Hallå hallå! :)

Vi kan ju börja med köpgalna Manchester City som nu har gjort klart med Valencias David Silva. Affären ska ha gått i lås på 30£ miljoner. Jag misstänker att detta inte blir den enda spelare som Manchester-klubben köper i sommar. Men nog om det, det är Arsenal vi är intresserad av i England och inget annat.
VM har kommit till kvartsfinal och RvPs Holland har fått en svår nöt att knäcka då dom möter Brasilien. Vilka som vinner den matchen låter jag vara osagt då jag inte har den blekaste aning. Jag vill faktiskt att det ska bli VM-final snart så det hela är över och man slipper höra vuvuzelor varje dag.
Tack men nej tack!


Försvarare är det fortfarande tunnt med, Silvestre, Gallas, Senderos, (Campbell) försvinner troligen. Koscielny är så gott som klar, men det behövs en till (bättre) mittback som kan starta brevid Vermaaelen. Subotic är en av spelarna som ryktas vara påväg till Arsenal. Sen har vi även Mertesacker som har blivit aktuell igen. Vem som skulle passa bäst i Arsenal har jag ingen aning om, då jag har väldigt dålig koll på dom båda.

Väldigt trött just nu, så det blev ett kort inlägg idag. Hare bra i sommarvärmen och kommentera!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0